Thursday, January 20, 2011

na na na na naaaaa ganu kiteee~~

Tanggal 23/12/2010 selamat sampai sudah di Jerteh,Terengganu melawat family angkat disana.sebenarnya pergi cuti-cuti Mesia dengan kawan saya yg cantik-ke-menarik-kau-memang-tembam eh dia xtembam die selim melim.hohoi.xyah banyak ckp ar kan layan je la gambo kat bwh ni.cekitdaut yaww~
selamat sampai di ganu.sila tgk beg.macam mau menetap lama je kat sane.hik.hik.

hari pertama.
pagi-pagi muka dah menempel kat situ.anak sapo la ni.mcm kanak-kanak ribena je tgk.
mata nak setim menahan kepanasan air disitu.


muka control padahal kaki dah merah wo kena air panas.fiuhh.


next destination.air terjun yaww.

nampak je air, muka terus teruja.tersengih-sengih.wajib.
x ingat hari ke berapa.
lepak pantai bisikan bayu.bru pulang dari umah makcik kwn santek saya.ada doa slamat.sambal dia superb.rase mau mintak bungkus ja.bahaha.

kehabesan idea mau posing macamna.kesian.

saya tidak keseorangan koya mengambil gamba sambil berbaju kurung.ayu gitu.yaww.

family angkat saya.hihi.parents si santek la.mereka wat saya terangkat bila duduk di sana.tenkiu mokcik pokcik.tehehe.
tapi budak kecik tu sombong wo dengan aku.tau ar lu ensem wa x ensem.fine.

tempat penginapan selama di sana.kalah hotel 5 bintang ni.
ok.sudah mau pulang kl.

maapla kalo gamba x sesantek dslr bf si santek..byk tmpt pegi lagi tapi camera canggih xd.next time mau pegi lagi la macamni.tima kaseh si santek ajak saya gi percutian.lebiu la.muahmuah.

2 comments:

  1. awk eh..ape awk carot nie..isk2..hurm sy blk ag cny nie..marila awk kte blk jmpa mak mentua g...mereka windu awk///lebiu awk jgk..

    ReplyDelete
  2. tiket cny sgt mahal awak.owh.mak mertua rindu wat sy resah gelisah ni..ckp pada mereka sy rindu mereka juga.

    ReplyDelete